11 Eylül 2016 Pazar

Hedef sitede ait Alt alan adlarının (Subdomain) bulunması

   Bu konumda sizlerle Sub domain leri bulma konusunu ele alacağız.
   Bir sitenin subdomain lerinleri bulmanın bir cok yolu vardır.
   Ama benim size önermek istedim daha gözel bir tool vardır. Tool ismi The Harvester .
  Kali linux üzerinde kurulu gelen bu program işinizi çok kolaylaştıracaktır.
 Bu tool sayesinde hem subdomain leri hemde sitenin mail adreslerini bula bileceksiniz

 Ben bu gün meb.gov.tr sitesini taratacam. -d yazan yere sitemizin domain adresini yazıyoruz.
 Ben ilk 500 arama içinden çıkan domain leri listelemesini istedim.
 Siz daha fazla ve ya daha az seçe bilirsiniz.
 Ama unutmayın rakam ı yükselttikçe tarama sureside uzar. Ever programı başlatıp bekliyoruz.



    Gördüğünüz gibi meb.gov.tr e ait tüm alt alan adlarını buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder